8 استراتژی تولید محتوا در کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت  طریق ساخت محتوا برای کانال‌های اجتماعی

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم شما‌را با طریق‌های ایجاد محتوای کیفیت خوب در رسانه‌های اجتماعی متعدد آشنا کنیم. با به کار گیری از این راهکارها، هم استراتژی بازاریابی محتوای شما تقویت خواهد شد و هم میتوانید در بازه دوره کوتاهی، مشتری بیشتری جذب فرمائید.

 

در حین و هزینه خویش صرفه جویی فرمائید

 

ساخت محتوای باکیفیت برای کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی، کاری حقیقتاً بحران برانگیز میباشد و فرقی هم نمی‌نماید شما در چه کسب و کاری سرگرم باشید. برای این که کمپانی‌ها بتوانند کمپین‌های خویش را برای مخاطبان جالب نمایند، بایستی ایده‌های نو و خلاقانه‌ای به فعالیت بگیرند. این فعالیت منجر می گردد که اشخاص بیشتری جذب آن‌ها گردیده و به‌دنبال کسب داده ها مربوط به مارک آن‌ها باشند. محتوایی که در پلتفرم‌های متعدد کانال‌های اجتماعی پست می شوند، میتوانند اعتبار مارک را در بازار ارتقا دهند و قضیه‌ای را مهیا نمایند که دوستداران مارک در ادامه کنندگان آن تبدیل شوند. به کارگیری از طریق‌های صحیح و آزموده گردیده، در کنار فکر خلاقانه، به صاحبان کسب و فعالیت یاری مینماید تا کمپین‌های تبلیغاتی موثری برای بازاریابی محتوای خویش ساخت نمایند. این کمپین‌ها، که بوسیله کسب و امور ساخت میشود، به ساخت محتوای کیفیت بالا برای مخاطبان انگیزه یاری کرده و آنان را جذب مارک میکند.

به چه شکل در کانال‌های اجتماعی محتوا ساخت کنیم؟
این روز ها، استعمال از رسانه‌های اجتماعی، یکی عمل‌های بسیار دوست داستنی نزد اکثری از اشخاص میباشد. حدود 65/2 میلیارد نفر در سراسر دنیا طی سال 2018، از رسانه‌های اجتماعی به کار گیری کرده‌اند. انتظار می‌رود تا سال 2021، این تعداد به 1/3 میلیارد رسد. در حالتی‌که که کسب و امور در ادامه دست یابی به مشتریان متعددی باشند، می بایست توان رسانه‌های اجتماعی خویش را ارتقاء دهند و کیفیت بالا‌ترین محتوا را برای مخاطب خویش ساخت نمایند. براین اساس میتوانند تدبیر مخاطبان را نسبت به مارک خویش ارتقا دهند. طرق مختلفی موجود هست که صاحبان کسب و عمل به امداد آن میتوانند محتوای کیفیت عالی برای مارک خویش ساخت نمایند. در این مکان به معرفی 8 تکنیک متداول و اثبات گردیده می پردازیم.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

1- محتوای دست نخستین ایجاد نمایید
بر پایه ی گزارش Sprout Worth، بیشتراز 50 درصد از کسب و امور یا این که بازاریاب‌های محتوا، هر روز محتوای تازه و جدید در دست خوانند‌گان قرار می دهند تا این چنین آنان را آپ تو دیت نگه دارا‌هستند. به این ترتیب به جثارت می‌قدرت اظهار‌کرد محتوای دست نخستین و غیر تکراری به برد در بازاریابی امداد خواهد کرد. بیشتراز 50 درصد بازاریاب‌های B2C یا این که بیزینس به مصرف کننده، میزان دارایی بازاریابی محتوای خویش را ارتقا داده‌اند. آن ها می دانند که با این عمل می توانند سریع و ریلکس به هدف ها متبوع خویش دست یابند.

2- برای بازاریابی محتوا برنامه‌ای منحصر ترتیب دهید
محتوای دست نخستین به کسب جايگاه بالا در گوگل هم یاری می‌کند، زیرا این مجموعه الگوریتم‌های خویش را آپ دیت رسانی نموده است و فقط به محتوای کیفیت عالی و دست نخستین اهمیت می دهد. بر پایه ی گزارشContent Marketing Institute، 27 درصد از کارآفرینان با ساخت یک برنامه منحصربه‌فرد در موضوع بازاریابی محتوا درصدد رجوع و برگشت هر چه بیش تر سرمایه خویش می باشند. صاحبان کسب و عمل نیز می توانند با استعمال یک استراتژی مطلوب در مورد بازاریابی محتوا و داشتن روزنگار ویرایشی، به توده این 27 درصد ملحق شوند.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

3- از طریق اعتبار سنجی اجتماعی استعمال نمائید
فیض یک پژوهش نشان اعطا کرد که یوزرها کانال‌های اجتماعی، معمولاً کامنت هایی که تا قبل از این لایک گردیده باشند را لایک می‌نمایند. به همین خیال و خاطر بایستی تلاش فرمایید به امداد اعتبار سنجی اجتماعی، محتوای قابل پسندی ارائه نمائید. شما میتوانید با به کارگیری از اعتبار سنجی اجتماعی، به مشتریان در پلتفرم‌هایی که طولانی تر به کارگیری می نمایند محتوا ارائه فرمائید. به یوزرها اذن دهید محتوای شمارا با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. بدین ترتیب اشخاص بیشتری از وجود مارک شما آگاه می گردند و ترازو تدبیر اشخاص نسبت به آن در برهه زمانی کوتاهی ارتقا خواهد یافت.

4- برای ایجاد محتوا خلق کننده باشید
یوزرها کانال‌های اجتماعی، عمدتاً عشق و علاقه‌ای به خواند متن ها خسته کننده ندارند، به همین خیال و خاطر می بایست کاری نمائید تا محتوای شما در‌این رسانه‌ها جالب باشد و مخاطب را با خویش یار و همدم نماید. شما می توانید از تصویر استعمال فرمائید، بدین خیال و خاطر که کامنت و لایک بیشتری اخذ میکند و در مقایسه با وقتی که متن یکنواخت و خسته کننده باشد، بیش تر به اشتراک نهاده می‌گردد. بیش تر مخاطبان انگیزه شما عشق و علاقه‌ای به تلاوت متن در کانال‌های اجتماعی ندارند، به همین خیال در صورتی‌که قصد دارید پیام خویش را در پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی منتشر فرمایید، بایستی فقطً از متن به کار گیری نکنید و در کنار آن تصاویر و ویدئوهای جالب هم قرار دهید.

5- روایت برد خویش را در محتوایتان بگنجانید
یکی شایسته ترین شیوه‌ها برای مشغول کردن مخاطب با مشتریان این میباشد که قصه‌های پیروزی خویش را که تا قبل از اینً به وسیله مشتریان راضی به اشتراک گذارده گردیده بودند نقل فرمایید. بیش تر از 88 درصد از مشتریان هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک مال، به ایده ها مشتریان گذشته مراجعه میکنند. به همین خیال، به اشتراک گذاشتن روایت‌های پیروزی، تستیمونیال یا این که پیشنهاد طومار مشتریان، ریویوها و غیره در کانال‌های اجتماعی، به جذب هر چه بیش تر مخاطبان یاری خواهد کرد.

 

استراتژیهای ایجاد محتوا

 

6- از مجله‌های ایمیلی برای ایجاد محتوا به کار گیری فرمایید
به امداد پست الکرونیکی و رسانه‌های اجتماعی، می توانید نتیجه ها شگفت انگیزی برای کسب‌و‌عمل خویش به دست آورید. در‌صورتی‌که که علم کافی برای ساخت نرم افزار گوشی را دارید، میتوانید خودتان در روزنامه‌های ایمیلی، دکمه اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را تعبیه نمائید یا این که برای این خواسته، از امداد اشخاص کارشناس منفعت بگیرید. آنگاه میتوانید از مشترکین این خبر نامه بخواهید تا محتوای گزینه پسندشان درین روزنامه‌ها را با مخاطبان انگیزه به اشتراک بگذارند. یافته‌ها نشان می دهد، در صورتی‌که کسب وکارها در خبر نامه‌های ایمیلی، دکمه‌ای تعبیه نمایند که قابلیت و امکان به اشتراک گذاری محتوا در کانال‌های اجتماعی وجود داشته باشد، نرخ کلیک آن ها تا 158درصد ارتقاء خواهد یافت.

7- از هشتگ‌ها برای ساخت محتوای کیفیت خوب استعمال نمایید
هشتگ‌ها، یکی‌از دوست داستنی‌ترین مکانیسم‌هایی می باشند که در پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی به کارگیری میشوند. به امداد هشتگ‌ها می‌اقتدار محتوای دارای ربط را دید. همینطور قابلیت و امکان ساخت رابطه فی مابین کسب و امور با بقیه یوزرها در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی موجود است. همینطور به امداد هشتگ‌ها می توانید هر محتوایی را بیشتراز یک توشه به اشتراک بگذارید. به‌این مراد کافی میباشد پیشین از به اشتراک گذاشتن، تیتر‌ها و هشتگ های محتوا را تغییر و تحول دهید. به علاوه، به کارگیری از هشتگ‌ها باطن محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارده میشود، نرخ کلیک آن‌ها را ارتقاء میدهد. تا قبل از این که از هشتگ‌ها برای محتوای رسانه اجتماعی خویش به کار گیری نمایید، بدین مورد ها اعتنا داشته باشید:

هشتگ ها، بایستی وضعیت محاوره‌ای داشته باشند.
هشتگ های محتوایی بایستی دارای ارتباط و کوتاه باشند.
هنگام افزودن هشتگ ها، اصلا از علائم نگارشی یا این که مسافت به کار گیری نکنید.
از به فعالیت بردن بیش تر از اندازه هشتگ ها به خصوص در یک محتوا دوری کنید.
با استعمال از ابزارهای جان دار، هشتگ های ترند را برای محتوای رسانه اجتماعی خویش پیدا نمایید.
8- از طریق لحاظ سنجی و مسابقه به کارگیری نمایید
در‌حالتی که در کسب‌و‌فعالیت خویش به‌دنبال ارتقا نرخ شرکت کردن یوزرها میباشید، می بایست برگزاری مسابقه و نظرسنجی را در کانال‌های اجتماعی خویش بگنجانید. شما می توانید در پلتفرم‌های متعدد مثل فیسبوک، اینستاگرام یا این که هر رسانه دیگری مسابقه برگزار نمایید و از مخاطبان انگیزه خویش بخواهید پست شمارا لایک کرده و برگه را با یوزرها دیگر به اشتراک بگذارند. همینطور از آن ها بخواهید نشانی پست الکرونیکی خویش را در مشت شما قرار بدهند تا آنان‌را در جریان مسابقه‌های آتی قرار دهید. بیشتراز 35 درصد دوست داران فیسبوک، به صفحاتی عشق و علاقه دارا‌هستند که مسابقات و نظرسنجی‌های متفاوت را برای آن ها ترتیب میدهد. استعمال این استراتژی مطلقاً تعداد مخاطبان شما‌را در رسانه‌های اجتماعی ارتقاء خواهد بخشید. همینطور، به شما قابلیت میدهد در بازه کوتاهی، تعداد فالور و اعضای کانال‌های اجتماعی خویش را ارتقا دهید.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: